14 Aralık 2011

Bir aslan miyav dedi...

Geçenlerde bir çok televizyon kanalında ormanlar kralı aslanın, bir ceylan yavrusunu evlat edindiği ve onu tüm tehlikelere karşı koruduğu büyük bir ibret ve hayret vesikasıymış gibi sunuldu. Herkes şaşkınlıkla izledi bu olayı. Hatta bir arkadaşım o kadar çok etkilenmişti ki, ertesi gün kalabalık bir ortamda, bir aslan kadar olamadık, birbirimizi yiyoruz, dedi. Ben de; birbirimizi yediğimiz doğru da "Bir aslan kadar olamadık" da ne demek. İnsan
olmayı denesene! Ayrıca bize kahraman gibi sunulan o aslan kesinlikle özürlü bir yaratık. Aslan, aslan gibi davranmalı. Ceylan yavrusunu yemeyen bir aslan kesinlikle özürlüdür, dedim. Hepsi beni ruhsuzlukla itham etti.

Buna benzer haberler zaman zaman çıkar ve ben her seferinde gülerek izler geçerim.

Bir aslan miyav diyorsa onun tedaviye ihtiyacı vardır, ne güzel taklit yaptı diyemezsin.

Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım s.29 (Erdal Demirkıran)



Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder