05 Ocak 2012

Kahta'da Okuma Yarışması İçin Kitap Dağıtıldı

Kahta Kaymakamı Metin Esen kitap okuma kampanyası çerçevesinde ziyaret ettiği okullarda öğrencilere kitap hediye etti.

Kaymakam Metin Esen, kitap okuma yarışması kapsamında, yarışmaya olan ilginin tespiti amacıyla okulları ziyaret etti. Kahta Kaymakamlığı AR-GE birimi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirilmekte olan kitap okuma yarışmasının ilçe merkezi ve köylerdeki tüm ilköğretim okullarına
duyurulduğu, öğrencilerin yarışmaya büyük ilgi gösterdiği belirtildi. Kaymakam Metin Esen Hürriyet İlköğretim Okulunu ziyaret ederek, öğrencilerle sohbet etti. Kitap okuma yarışmasına ilçede beklenenin üzerinde ilgi gösterilmesinden duydukları memnuniyeti dile getiren Metin Esen, projenin yürütümünde emek harcayan Milli Eğitim Müdürü Sadun Kılınç ve AR-GE birimine teşekkür etti. Kaymakam Esen öğrencilerin okumayı alışkanlık haline getirmesinin, onların hayata hazırlanması açısından büyük önem taşıdığını belirterek, okuma zevklerinin ömür boyu sürmesini diledi. Kahta Kaymakamı Metin Esen, kitap okuma yarışması ile ilçe genelindeki tüm ilköğretim okulları ile Ortaöğretim okulları öğrencilerinin; dikkatleri kitaba çekmek ve okumaya yoğunlaşmalarını sağlamak, kitap okumaya olan ilgiyi artırmak, okuduğu kitaba göre öğrencinin anlama seviyesini görmesini sağlamak, kendine güven duygusunu geliştirmek, okulunu temsil etme bilincini kazandırmanın amaçlandığını belirtti.

Kaynak: Tarsusonline

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder