19 Şubat 2012

Rıfat Bey Neden Kaşınıyor (Aziz Nesin)

Peki ne yemiştin zararlı?
-Vallahi anlayamadım kî birader... Zararlı bişey de yemedim. Evde hindi dolması yapmışlardı, ağzına layık, pek de nefis olmuş. Dayanamadım, üç tabak yedim...
-Afiyet olsun...Acaba hindi dolmasından mı hastalandım?
-Hadi Canım... Hiç üç tabak hindi dolmasıyla kurdeşen olunur muymuş,? Öyle olsa benim yıllardan beri durmadan kaşınmam gerek. Bütün bir hindi dolmasını yiyorum da, ne kaşınıyorum, ne bişey...
-Kaşıntı yapmıyor mu?
-Katiyeti...
-Sen hiç kaşınmaz mısın?
-Canım efendim, kaşınırım elbet ama, hindi dolmasından değil. Affedersin, insan kirlenince, terleyince kaşınır... Ama hindi dolması kaşındırmaz.
-Yalnız, ben hindi dolmasından Önce de yahni yemiştim.
-Ne yahnisi?
-Böbrek yahnisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder