01 Mart 2012

Zihin Gelişiminin En Ucuz Yolu, Kitap Okumak

Hatay Genç İşadamları Derneği (HAGİAD) Tarafından Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, 10 Bin Kitap Bağışlandı.

Kitap bağışı için İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nde HAGİAD Başkanı Aykut Özbuğday ve İl Milli Eğitim Müdürü Osman Şimşek’in de katıldığı bir program düzenlendi.

ÖZBUĞDAY: BUNUN BİR BAŞLANGIÇ OLMASINI DİLİYORUM

Her öğrencinin okuyup öğrenerek kendisini geliştirmesinin önemine değinen HAGİAD Başkanı Aykut Özbuğday:

“Okuma alışkanlığı ilköğretimde kazanılmalı, biz de bu düşünceyle bugün 10 bin kitabı eğitim camiasının hizmetine sunduk. Bizim bu adımımız inşallah bir başlangıç olur, diğer kurum ve kuruluşlar da bizim başlattığımız bu desteğin devamını getirirler” şeklinde konuştu. 

ŞİMŞEK: ZİHİN GELİŞİMİNİN EN UCUZ YOLU KİTAP OKUMAK

Eğitime destekte bulunan başta HAGİAD olmak üzere tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür eden Hatay İl Milli Eğitim Müdürü Osman Şimşek:

“Zihin gelişiminin en ucuz yolu kitap okumak, insanları düşünüp geliştirmeye yönlendiren tüm fikirler insan zihninde oluşur. İşadamları derneğinin bu çalışması milletimize bir ön ayak olsun, bu hizmetlerin devamını bekliyoruz, bağışı yapılan bu kitapları kırsal alanda olan okullarımızın kütüphanesini geliştirmek için kullanacağız” diye konuştu.

Kaynak: Gazetebizim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder