10 Kasım 2016

Açık Koy Uykunun Kapılarını

Açık koy uykunun kapılarını,
Sırlı semalardan seyre gelim ben.
Yozacak uykunu uyku yozanlar,
Her zaman uykuna hayre gelim ben.

Açık koy uykunun kapılarını,
Benim bahtım kimi kilidlenmesin.
Gelim, sene gelim sessiz-semirsiz,
Uykun gözlerinde çiliklenmesin.

Açık koy uykunun kapılarım,
Alın yazın gibi cizgilsnim ben.
Eksim uçurmasın uykularını,
Uykulu gözünde güzgülenim ben.



Açık koy uykunun kapılarını,
Al beni sevdamın, al, bakışından.
Ne sen bir söz soruş, ne ben danışım,
Asılak sükutun lal bakışından.

Açık koy uykunun kapılarını,
Gökler gizledibdir dan köyneyini.
Karanlık geceler üşüder seni,
Geydirim üstüne can köyneyini.

Açık koy uykunun kapılarını,
Gerçeye bağla sen yalan ömrümü.
Benim senden başka kimim var söyle.
Sene qurban verim kalan ömrümü.

Açık koy uykunun kapılarını,
Köksümde defn eyle, bük ahimizi.
Yede yerim yokdur ayak koymağa.
Koy gökler bağlasın nigahımızı.

Gulaye KONUL
Mevsimler Dergisi'nden Alınmıştır.
www.mevsimler.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder