19 Ekim 2012

Üniversite öğrencilerinden ‘Okumaya Zamanım Var’ adlı kitap okuma etkinliği

Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitim Bölümü öğrencileri, Topluma Hizmet Uygulamaları ve Okuma Eğitimi dersi kapsamında, Eğitim Fakültesi önünde, ‘Okumaya Zamanım Var' adlı kitap okuma etkinliği düzenledi.

Etkinlik hakkında bilgiler veren Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitim Bölümü öğrencisi Yusuf Aydın, kitap okumanın yaygınlaştırılmasını hedeflediklerini ve bu amaçla bu etkinliği düzenlediklerini ifade etti. Aydın, "Büyük bir heyecanla gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikte, kitap okumaya zamanının olmadığını söyleyenlere inat, onlarca okur sever bir araya gelerek 45 dakikalık bir etkinlik düzenlendik." dedi.

Etkinlikte öğrencilerin önceden hazırlamış olduğu afiş ve pankartlarla, okumanın önemine dikkat çekildi. Etkinliğe Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cevdet Yılmaz, Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü Başkanı Prof. Dr. Mehmet Aydın, öğretim üyeleri ve öğrenciler katıldı.

Kaynak: Star Gündem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder