26 Aralık 2011

O halde ben kontrol etmeliyim

70 sene sonra olmayacağımdan eminim; ama şu an kesinlikle varım. Bugünlerde yürüdüğüm yollarda 70 yıl sonra türkü söyleyerek, ıslık çalarak gezme ihtimalimin olmayacağını bile bile hayatımın kontrolünü başkalarına verecek kadar cömert olamam. Başkaları benim için ne düşünür, ne der diyerek geçiremem ömrümü.
Tüm mücadelem kimseye hesap vermeden özgürce yaşamak içindi. Başardım. On yıllık amansız mücadelemden sonra, bugün kendi kurallarımla yaşıyorum....

Bizim adamlığımız... Bizim adamlığımızda kaygı maygı yok. Biz aklımıza geleni, başkalarına arar vermediğine inandığımız sürece mutlaka yaparız. Ve bizim için fark eder. Seçme hakkımız varsa mutlaka seçeriz. Bizim yerimize, bizim için başkaları seçemez...

Adam Dediğin Benim Gibi Olur s.25 (Erdal Demirkıran)



Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder