26 Ocak 2012

Ana başlık 'Okulda şiddet!'

Yaklaşık bir aydır ilk defa bugün haberlere baktım. Ana başlık 'Okulda şiddet!'ti. Alt başlıklarda ise 'Öğretmenini döven öğrenci... Sınıfta arkadaşını bıçaklayan öğrenci... Öğretmenini okuldan atan öğrenci...' Nutkum tutuldu! Bu ne ya? Söyleyecek söz bulamıyorum, kilitlendim kaldım! Hangi baba, çocuğuna 'Evladım sakın bokunu yeme yavrum!' diyebilir; ama inan bana 'Yavrum sakın öğretmenini dövme!' şeklinde kurulan bir uyarı cümlesi, az öncekinden daha abes ve mantıksızdır. Adam öğretmenini dövüyor!
'Öğretmen dövülür mü?' diye gündem yapsan kargalar güler. İnsan insana nasıl yumruk atabilir?!... Bu arada şu uğraştığım işlere bakar mısın? Hangi yüzyıldayız ve biz nelerle uğraşıyoruz. Gelişmiş ülkelerde kavga etmek, en büüyk suç kabul ediliyorken bizim uğraştığımız işlere bakar mısın?

Yerim Seni ÖSS s.207 (Erdal Demirkıran)



Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder