14 Ocak 2012

Anlamadığım Bir Şey Var

Konumuzla hiç ilgisi yok ama 'anlatma' deyince aklıma reenkarnasyoncular geldi. Reenkarnasyona inananların hepsinin, geçmiş yaşantıda prens ya da prenses, profesör ya da doçent, tüccar ya da filozof olduğu dikkatini çekti mi hiç? Ve yine onların ifadesiyle bazıları geçmiş yaşantısında böcek oluyormuş; ama bana hiç denk gelmedi geçmiş yaşantısında kelebek, karınca, böcek ya da sinek olan biri. Herkes iyi
birşey olarak yaşamış ve geçtiğimiz yüzyıl yüz binlerce kral ve kraliçeye şahit olmuş da tarih bunu yazmayı unutmuş! Ben de hemen geçmiş yaşantımı araştırdım ve buldum: Geçmiş yaşantımda ben de bir printer olarak gelmişim dünyaya. O yüzden de yazarım şimdi. :)

Cehennemin Dibine Git s.191 (Erdal Demirkıran)




Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder