11 Ocak 2012

Anne Babalar Kitap Okuma Sınavında Ter Döktü

Siirt'te eğitim ve öğretim çalışmalarını yürüten Özel Celal Değer İlköğretim Okulu'nda veliler çocuk eğitimi ile ilgili okudukları kitaptan sınav oldu. Sınav esnasında ve sonrasında çocuklar heyecan içerisinde anne babalarını teşvik ederek bekledi.

Veliler, daha önce kendilerine verilen Prof. Dr. Sefa Saygılı'nın 'Çocuk Yetiştirilmesi' konusundaki kitabından hazırlanan 40 soruya, okulda yapılan sınavda cevap vermeye çalıştı. Sınav sonunda bütün sorulara doğru cevap veren 9'u bayan, 2'si erkek 11 veli birinci ilan edildi.

Düzenlenen ödül töreninde konuşan Genel Müdür Paşa Kama, "Geleneksel hale getirdiğimiz bu yarışmada, her zaman bizlerin götürdüğü öğrencilerimiz bizi sınava getirdi. Biz terledik, acaba sınav sonucu nasıl olacak heyecanını onlar yaşadı." dedi.

Milli Eğitimden Sorumlu Vali Yardımcısı Gürbüz Saltaş ise valiliğin yürüttüğü 'Siirt Okuyor' projesinin bu tür etkinliklerle desteklenmesinden dolayı büyük mutluluk yaşadıklarını ifade etti. Saltaş, "Okumanın öneminin kavrandığı bu tür etkinlikleri önemsiyoruz. Siirt Okuyor Projesi büyük bir hızla yürüyor. Bu tür etkinlikler bu projemizi destekliyor. Bu da bizi mutlu ediyor. Okul yönetimini, bu önemli etkinliğinden dolayı kutluyorum." dedi.

Törende, daha sonra dereceye girenlere, Milli Eğitim Müdürü Kamber Kızbaş ve Vali Yardımcısı Gürbüz Saltaş tarafından plaket ve ödülleri verildi.

Kaynak: Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder