01 Ocak 2012

Dünyanın En Gerizekalı Adamı!

Bir gün bir adamla tanıştırdılar beni. "Recep Bey bu arkadaş Erdal Demirkıran. Dünyanın en akıllı insanı" dediler. Recep Bey denen adam fena halde bozuldu. "Memnun oldum. Ben de dünyanın en gerizekalı adamıyım" dedi. Fakat "Geri zekalı" tanımlamasını öyle güçlü söyledi ki, bana kızdığı aleni belli oluyordu. "Ben de çok memnun oldum! Yalnız bir düzeltme yapmak zorundayım Recep Bey. Ben sadece 'Dünyanın
en akıllı insanı' değilim. Ayrıca 'Dünyanın en büyük yazarı'yın; ama kabul etmem lazım ki Maksim Gorki de fena değil..." diye konuşmama devam ettim: "Dünyanın en geri zekalı adamı olduğunuzu söylüyorsunuz. Mutlaka bir bildiğiniz vardır ki böyle inanıyorsunuz. Sizi dinleyebilirim Recep Bey. Geri zekalı olduğunuzu anlamanıza ne tür bir olay sebep oldu acaba?" Neden kızdığını anlamadım; ama Recep Bey çoook fena kızdı.

Adam Dediğin Benim Gibi Olur s.275 (Erdal DEmirkıran)




Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder