30 Ocak 2012

Evhanmı 24 Bin Sayfa Kitap Okuyup Birinci Oldu

Van'ın Gevaş İlçesi'ne bağlı Yemişlik Köyü'nde 4 çocuk annesi Sevgül Elmas, Gevaş Kaymakamlığı tarafından başlatılan 'Gevaş Okuyor' kampanyasına katılıp 24 bin sayfa kitap okuyarak birinci oldu. Okumayı gittiği okuma-yazma kursunda öğrenen 35 yaşındaki ev hanımı Elmas'a kaymakamlık tarafından 108 ekran televizyon hediye edildi.

Kitap okumayı teşvik etmek için Gevaş Kaymakamlığı tarafından geçen yıl başlatılan 'Gevaş Okuyor' kampanyası devam ederken, kampanyaya katılan okuyucular arasında da yarışma düzenleniyor. Bu yıl 26 yaş üzeri okuyucular arasında düzenlenen en çok kitap okuma yarışmasını, 4 çocuk annesi 40 yaşındaki evhanımı Sevgül Elmas kazandı. 8 ayda 24 bin sayfa kitap okuyan Elmas, birinci olmanın mutluluğunu yaşarken, kaymakamlık bu yılın şampiyonunu 108 ekran LCD ekran televizyonla ödüllendirdi.

Okuma yazmayı gittiği okuma- yazma kursunda öğrendiğini anlatan Sevgül Elmas, büyük mutluluk yaşadığını söyledi. Okuduğu kitapların büyük çoğunluğunun aşk romanlardan oluştuğunu anlatan Elmas, "Bu kitaplardan çok şey öğrendim. En çok okuyup-yazabildiğim için mutluyum. okumayı gittiğim kurslarda öğrendim. Çocuklarım da bana büyük destek oldu. Okumayı, yazmayı onların sayesinde oldukça ilerlettim. Şimdi çok rahat kitap okuyabiliyorum. Kitaplardan her gün yeni bir şeyler öğrenirken, kaymakamlığında bana ödül vermesi ve düzenlenen yarışmada birinci olmak bana büyük keyif verdi." dedi. - Van / Gevas

Kaynak: Sondakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder