09 Ocak 2012

İyi bir gelecek için kitap okuyorum

Kale İlköğretim Okulu Okul Aile Birliği tarafından başlatılan ‘İyi Bir Gelecek İçin Kitap Okuyorum’ projesi kapsamında en fazla kitap okuyan öğrenci velisine düzenlenen tören ile ödülleri verildi.

ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU
Kale İlköğretim Okulu eğitim dalında yaptığı çalışmalar ile adından sıkça söz ettirmeye devam ediyor.
Yaptığı etkinlikler ve sosyal çalışmalar ile Milli Eğitim Müdürlüğü’nün takdirini kazanan Kale İlköğretim Okulu yenilikçi çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Okul Aile Birliği tarafından başlatılan ‘İyi Bir Gelecek İçin Kitap Okuyorum’ projesi kapsamında en fazla kitap okuyan öğrenci velisine düzenlenen tören ile ödülleri verildi.

OKUMA BİLGİSİZLİĞİ KÖR İNANÇLARI YENEN TEK GÜÇTÜR
Kale İlköğretim Okulu Çok Amaçlı Salonunda yapılan ödül töreni Sosyal Bilgiler Öğretmeni Emel Öztürk’ ün açılış konuşması ile başladı. Özgür insan okuyan insandır diyen Öztürk, “Çünkü okuma bilgisizliği, kör inançları yenen tek güçtür. Batı ülkelerinde uzun süredir gündemde olan küçük yaşta okumayı özendirici, eleştirel ve çok yönlü düşünmeye yönlendirici çalışmalar yapılmaktadır. Evine kitap girmeyen bir ailenin çocuğundan okumaya meraklı olmasını beklemek iyimserlik olur” dedi.

Kaynak: İlgi Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder