21 Ocak 2012

Kitap okuma kampanyasında dereceye girenler ödüllendirildi

Keban ilçesinde SODES Mutlu Çocuklar Eğitimli Anneler projesi kapsamında kitap okuma kampanyasında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.

Keban Kaymakamı Ahmet Arık, Fevzi Çakmak İlköğretim Okulunda düzenlenen ödül töreninde yaptığı konuşmada, proje çerçevesinde ilçede Oyun parklarının ve açık alan spor tesislerinin yapıldığını, kitap okuma kampanyaları 'Mutlu çocuklar eğitimli anneler' projesi ve spor kursları düzenlendiğini söyledi.

Arık, "Bu tesislerden yüzlerce öğrencimiz faydalanıyor. Projeyle okullarımızın kütüphanelerine ve öğrencilerimize 100 temel eser alınmıştır. İlçemizde 4 ilköğretim okulundaki öğrenciler arasında düzenlediğimiz kitap okuma kampanyasında dereceye giren öğrencilerimizi ödüllendiriyoruz" dedi.

Konuşmaların ardından dereceye giren 20 öğrenciye taşınabilir disk ve kalem seti hediye edildi.

Törene İlçe Milli Eğitim Müdürü Bahri Taş, Şube Müdürü Nusret Özmen, Halk Eğitim Müdürü Cengiz Ergül, Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu Müdürü Hikmet Kumaşoğlu ile öğrenciler katıldı.

Kaynak: Günışığı Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder