09 Ocak 2012

Mardin'de Resim ve Kitap Okuma Yarışmasında Dereceye Girenlere Ödül

"minikler okuyor" kitap okuma yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi.

Mardin'de "Mardin" konulu resim yarışması ile

"minikler okuyor" kitap okuma yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi.

İl Milli Eğitim Müdürü Ziya Eser, Atak Koleji'nde düzenlenen törende yaptığı konuşmada, eğitimde hiç bir mazerete sığınmadan çocukların en iyi şekilde yetiştirilmesi gerektiğini belirterek, "Burada yapılan sadece bir yarışma değil, bir neslin yetişmesine katkı sağlamaktır. Bu nedenle ben bu tür etkinlikleri çok önemsiyorum. Katkısı olanlara teşekkür ediyorum" dedi.

Okul Müdürü Erdal Boz ise kitap okumaya çok önem verdiklerini, söz konusu etkinliği gelecek yıllarda da devam ettireceklerini belirtti.

Atak Koleji Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Akdağ'ın da katıldığı törende, daha sonra dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.

Kaynak: Sondakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder