10 Ocak 2012

Yok Öyle Bir Şey

Sevgi ya da nefretin kalıcı olması için uğraşanlara şaşıyorum. Başkalarıyla kalıcı aşklar yaşama şansın yok, unut bunu! Elimde olsaydı unutulmayacak, sürekli kalacak birşeyler sunardım insanlara. Fakat beni anlamalısın, ben bir insanım, demode olmayacak hiç birşey üretemem. Bana herkese hükmeden, herkesin boyun büktüğü gerçekler lazım. İnsanın kendine olan aşkından daha büyük, daha gerçek ve daha kalıcı bir sevgi türü yok! Tutkudur, senin o aşk dediğin. Bence bunu
hemen kavrasan iyi edersin. Aşksızlığa bir an önce inan ki kendi uydurduğun ve adına da aşk acısı dediğin o acıyı çekmeyesin. Günah keçisi üretme yalandan, kendini gerçekleştiremediğin zamanlarda aşk tabanlı mazeretler üretip komik olma! Olmayan bir şey senin sinirini ya da dengeni nasıl bozabilir? Seni nasıl engelleyebilir?

Cehennemin Dibine Git s.115 (Erdal Demirkıran)




Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder