09 Şubat 2012

Ağrı Okuyor Kampanyası Başladı

Ağrı Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Ağrı’da başarıyı yükseltmek ve kitap okuma alışkanlığını kazandırmak amacıyla ‘Okuyan Ağrı’ adlı kampanyaya start verildi.

Ağrı Kadir Has İlköğretim Okulu’nda başlatılan kampanyada ilk kitabı Ağrı Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz öğrencilerle birlikte okudu. Okulda çalışan memur ve yardımcı hizmetlerinde katıldığı kitap okuma saatinde okulda büyük bir sessizlik hakim oldu.

Basın mensuplarının da katıldığı kampanyada herkes 20 dakika kitap okudu. Okuma sonrası sınıfları gezen Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz, öğrencilere kampanyanın önemini anlattı.

Bundan böyle tüm okullarda ilk dersin ilk 20 dakikası kitap okunacağını belirten Yılmaz “2010 – 2011 Eğitim Öğretim yılı 2. dönemin başlaması ile birlikte il genelinde bütün okullarda her gün ilk dersin 20 dakikasında okuma saati yapılacaktır. Bu saat diliminde öğretmen nezaretinde bütün öğrencilerimiz, ayrıca tüm idareciler, memurlar, yardımcı hizmetliler,  herkes kitap okuyacaktır” dedi.

Kitap okumanın insanın hayatındaki ve düşünce dünyasındaki değişimleri nasıl etkilediği herkes tarafından bilindiğini ifade eden Yılmaz,”Bir zaman sonra hayatımızı, sosyal yaşantımızı, hayallerimizi teslim edeceğimiz öğrencilerimizin olaylara nasıl bakabildikleri, geniş düşünme yeteneğini kazanabilmeleri, hadiseleri doğru okuyabilmeleri, hayatı doğru anlayabilmeleri okumalarıyla mümkün olacaktır. Bu kampanyamız 2013 yılı haziran ayına kadar devam edecektir” şeklinde konuştu.

Kaynak: Ajans04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder