24 Mart 2012

Okuma Alışkanlığı Kazandırmak İçin Sunum Yaptılar

Kütahya İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğünün “Evliya Çelebi Kitap Okuma Kulüpleri Projesi” kapsamında ilk kitap tanıtım faaliyetini Altıntaş Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencileri gerçekleştirdi.

Okulun Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Merve Yakalı’nın rehberliğini yaptığı dokuz öğrenci, Cervantes’in Don Kişot adlı eserini İlçe Milli Eğitim Müdürü, okul müdürleri ve öğrencilerin katıldığı bir salonda sunum gerçekleştirdiler. Sunumda kitabın çarpıcı noktalarını dinleyicilerle paylaşan öğrenciler büyük beğeni topladı. Projenin amacı hakkında bilgi veren Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Merve Yakalı, “Bu projenin temel amacı, eğitim seviyesi, yaş, cinsiyet, meslek ve benzeri farlılıkları dikkate alınmaksızın, Kütahya ili’nde yaşayan tüm bireylerin okuma alışkanlığı kazanmalarıdır. Proje ilköğretim, ortaöğretim ve üniversite öğrencileri ile yetişkinler olmak üzere tüm halkımızı kapsamaktadır” dedi.

Kitap tanıtım toplantısının diğer okulların öğrencilerinin de sunum yaparak devam ettireceği bildirildi.

Kaynak: Haberfx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder