20 Mart 2012

Sen beni kandırabileceğini mi sanıyorsun!

-Ne istiyorsun?

dedi doktor, maviliğinin rehineciliğiyle bağlantılı olduğunu düşündüğü adama. Yanılmış mıydı Valmir, kızdı:

-Manyak mısın sen ya! Ne isteyeceğim? Hemen düzelt beni! Görmüyor musun hâlimi?

Massal 'Ben neler biliyorum. Sen beni kandırabileceğini mi sanıyorsun!' ifadesiyle elinde herhangi bir silah olmadığını fark ettiği rehineciyle alay etmeye başladı:

-O kadar soygun filmi izledim ancak şimdiye dek böylesine dâhiyane olanına hiç rastlamadım. Çok ustaca boyamışsın, tebrikler!.. Sahi, nasıl yaptın bunu?

Mavi sinirlendi:

-Ne kostümü, ne boyası yaa!.. Benim tenimin rengi bu, anlamıyor musun?

Doktor şaşırdı:

-Yani sen şimdi bunun bir makyaj olmadığını mı söylüyorsun?

-Evet. Gece yattım, sabah kalktığımda bu hâldeydim.

Parayı Bulduğum An Alayını s.22 (Erdal Demirkıran)



Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder