03 Nisan 2012

Sizler gibi ben de mağdurum

Değerli arkadaşlar, dünyanın en muazzam beyinleri, sizler gibi ben de mağdurum, ben de kandırıldım çünkü Valmir Ohmberd bizi de doğuştan mavi olduğuna ikna etmişti ki gördüğünüz gibi ben de maviyim. Sizce inanmasaydım böyle bir şey yapar mıydım? Bunca yıllık ticari kariyerimi, servetimi böyle basit bir biçimde harcar mıydım? Kızmanız gereken ben değilim, ayrıca dikkatinizi çekmek istiyorum ki kandırıldığım zaman mavi değildim. Yoksa bunu yapamazdı. İnandığım için ona tam 500 milyon tire para ödedim, önünde eğildim. Avukatlarımız gerekli hazırlıkları yapıyor. Şayet Valmir Ohmberd önümüzdeki günlerde görülecek davada bu pisliği temizlemezse onu müebbede mahkûm ettireceğimden hiç şüpheniz olmasın ancak henüz suçu kesinleşmeyen...

Parayı Bulduğum An Alayını s.149 (Erdal Demirkıran)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder