19 Mayıs 2012

Geleceğimle ilgili kararsızım

Üniversiteler beni seminerlere davet ettiklerinde seminer sonrasında öğrencilerden en çok duyduğum sözler şunlar: "Okul bitiyor, ne yapacağım bilmiyorum? Hangi mesleği önerirsiniz? Mastır yapacağım; ama hangi alanda bilmiyorum."

Bazen okurlarımdan mektuplar alıyorum: "Geleceğimle ilgili kararsızım."

Geleceğinizle ilgili kararlar almak aslında hiç de zor değildir. Zorluğu yaratan, sizin kendinizi yeterince tanımamanızdır.

Avucunuzdaki Kelebek s.12 (Ahmet Şerif İzgören)

2 yorum:

  1. ben seminerini izlemiştim hatta küçük bir bölümün olduğu videoyu da paylaşmayı düşünüyorum harika idi kesinlikle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Şetif İzgören kesinlikle takip edilmesi gereken bir insan. Kişisel gelişime çok farklı bir bakış açısı var.

    YanıtlaSil