11 Temmuz 2012

Nerde salak var tut işe al

Türkiye'nin en önde gelen holdinglerinden birine seminer vermeye gitmiştim. İlk günümdü, kapıdaki görevli beni tanımıyordu. Kimliğimi verdim, elime tutuşturulan ziyaretçi kartıyla içeri girdim... Seminerden sonra ziyaretçi kartını geri verdim; ama kimliğimi geri alamadım. Çünkü güvenlik görevlisi benim kimliğimi başka bir adamın kimliğiyle karıştırmış ve başkasına vermişti. Çok sakin bir şekilde "Neden yanlış yaptın?" diye sordum. "Benim ne suçum var abi? Kimlikler karışmış!" dedi.

İflas Etmenin Yolları s.174 (Erdal Demirkıran)

5 yorum:

  1. bu adam hırsızı da karıştırır eminim :))

    YanıtlaSil
  2. Hayır hem suçlu hem güçlü daha ne söylenebilir ki???

    YanıtlaSil
  3. adam haklı, kimliğinize karışmaması gerektiğini öğretmeliydiniz. sizsiniz suçlu..:)

    YanıtlaSil
  4. kıtabın adı harıka yasanan olaylarda bı okadar ılgınc olmalı hemen okumalıyım:)

    YanıtlaSil
  5. Bu adamın kitaplarına hayranım. Olaylara öyle değişik yerlerden yaklaşıyor ki insanın aklına "acaba olabilir mi?" diye bir soru yerleşiyor. Hayata bakışımı değiştirdi. Henüz okumamış olanlar için güzel bir izlenim yaratmış olmalı. Paylaşım için teşekürler :))

    YanıtlaSil