28 Eylül 2012

En İyi Kişisel Gelişim Yazarı

Bence en iyi kişisel gelişim yazarı Erdal Demirkıran'dır. Sebebine gelince kişisel gelişim benim için ilk etapta özgüven demektir. Kitaplarını okuyun bakın anlayacaksınız ki bildiğiniz tanıdığınız en özgüven sahibi kişidir Demirkıran.

Emre


M.baris Muslu Yıka Beynini kitabını okuyun anlayacaksınız. Çünkü hepsinin özetini almış ve de kendisinden yeni mantıklı sahici şaşırtıcı belgelere dayalı bilgiler eklemistir.

Mustafa Pakır

Çok iyi tanıdığım bir arkadaşım vardı.Kendisi eğitimci idi ve dışarıdan NLP eğitimi aldı.Bir gün sohbet esnasında kendisine "şayet bizde bu eğitimi alsak ne yapmamız gerek"dedik.
Bize o zamanın parası ile çok yüklü bir meblağa eğitim verebileceğini söyledi :)
Hal böyleyken ben gelişmekten vazgeçtim :) Zira,verilen eğitimle ben gelişmiyor tam tersi verdiğim para ile başkalarını ziyadesi ile geliştiriyordum. 
Bu sebeple en iyi KİŞİSEL GELİŞİM YAZARI değil belki ama,KİŞİSEL GELİŞİM HARCARI benim :)

selam ve dua ile...

battuta001


Muhammed Bozdağ

Maddi ve Manevi gelişim noktasında nitelikli tavsiyeler yapan bir kişisel gelişimci olduğu için öneriyorum. Düşün ve Başar (M.Bozdağ'ın en güzel kitaplarından bir tanesi

sukaya


benim kendi okudugum yazarlar
muhammed bozdaogan...sevgi zekasi...dusun basar..ruhsal zeka... kitaplari
ahmet yildiz...guclu hafiza..;
dogan cuceloglu... keskesiz bir yasam...yeniden insan insana
bunlar begendigim yazarlar

arazim


Mümin Sekman bu konuda kendini yetiştirmiş bir insandır. Kesinlikle Mümin Sekman. Herşey Seninle Başlar kitabını kesinlikle tavsiye ederim.

Abdulkadir


Kökeni edebiyatçı olmasına rağmen bildiğim en iyi kişisel gelişim yazarları arasına girebilecek bir kişi Abdulkadir Akgündüz. Yıllardır bu alanda yazıyor ve dergi çıkarıyor.

Mehmet Ali

1 yorum:

  1. Pek fazla kişisel gelişim kitabı okumamış olsam da okuduklarımın arasında en iyisi robin sharma.Diğer yazarlar gibi kendinize güvenin,şöyle yapın,böyle yapın demek yerine belirli bir olay üzerinden mükemmel bir şekilde örnekleyerek anlatıyor herşeyi.Mükemmel bir yazar bence

    YanıtlaSil