18 Eylül 2012

'Kitap Okuma Kampanyası' İlçe Genelindeki Tüm Okullara Yayılacak

Vakfıkebir Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy, geçen yıl velilere yönelik başlatılan kitap okuma kampanyasının ilçe genelindeki tüm okullara yayılması için gayret edeceklerini söyledi. Arısoy," Velilerimizden öğrencilere rehberlik ve önderlik yapmalarını istiyoruz." dedi.

Trabzon’un Vakfıkebir ilçesinde 5 bin 500 öğrenci ders başı yaptı. Yeni eğitim-öğretim yılının başlaması nedeniyle hükümet konağı önünde bir tören düzenlendi.

Törende bir konuşma yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü Şahin Işık, 5 bin 500 öğrenci ve 380 öğretmenle eğitim öğretim çalışmalarımıza devam ettiklerini ifade ederek şöyle konuştu: "İlköğretim haftası; okul öncesi, ilkokul ve ortaokul eğitim öğretiminin öneminin kavranması ve bu yaş çağlarındaki tüm çocuklarımızın okullaştırılması çalışmalarını kapsamaktadır. Liselerin de mecburi eğitim kapsamına alınması ve 8 yıllık kesintisiz eğitimin 12 yıllık kesintisiz eğitime dönüştürülmesi ile birlikte, haftanın içeriği daha da zenginleşmiştir. Son yıllardaki yoğun çalışmalarla birlikte yüzde 100’lere yaklaşan ilköğretim okullaşma oranının liselerimizde de aynı oranları yakalamasıyla birlikte, ortaokul mezunlarının direkt memur olabildiği yıllardan yüzde 100’ü en az lise mezunu bir topluma doğru gidiyor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”

Eğitim ve öğretim ciddi bir iş olduğunu belirten Vakfıkebir Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy ise “Yeni bir eğitim ve öğretim yılının başında olmanın, yeni bir sistem ile yeni bir heyecan ile yeni bir eğitim öğretim yılına başlamanın mutluluğu içerisindeyiz. İlçe olarak yeni sistemin gereği olan sınıfların hazırlanması ve okulların hazırlanması ve vilayetimiz tarafından tahsil edilen ödeneğin harcanarak okullarımızın badana, boya ve çatı ihtiyaçlarını ve diğer ihtiyaçlarının karşılanması ilköğretim de 83 hatta taşıma ihalesinin ve yemek ihalesinin tamamlanarak ortaokulunda bir hafta içerisinde tamamlanarak yeni eğitim ve öğretim yılına Vakfıkebir olarak hazır bir şekilde başlayacağız.” diye konuştu.

“Okul idaresi ve öğretmenlerle bir bütün olarak çocuklarımızın eğitim ve öğretimine katkıda bulunmamız gerekir diyen Kaymakam Arısoy, "Gecen sene örnek olarak başlatılan “Velilerimizin kitap okuma” kampanyasının ilçe genelinde bütün okullara yayılarak devam etmesi bu seneki önemli hedeflerimizden bir tanesini teşvik etmektedir. Velilerimizin bu projemize destek vererek, öğrencilerimize örnek olarak kitap okuyarak, öğrencilerimize önderlik ve rehberlik yapmanızı cani gönülden arz ediyoruz” şeklinde konuştu.

Kaynak: Haberimport

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder