06 Ekim 2012

Siirt'te kampanya ile 1 milyon kitap okundu

Siirt Valisi Ahmet Aydın, geçen yıl düzenledikleri kitap okuma kampanyasında 1 milyon kitap okunduğunu söyledi.

Siirt Öğretmenler Derneği(SODER), 5 Ekim Dünya Öğretmenler Günü nedeniyle, öğretmenlere bir yemek verdi.

Öğretmen Evinde verilen yemekte konuşan Vali Ahmet Aydın, Siirt’i eğitim alanındaki çalışmaları ile ön plana çıkarmak istediklerini belirtti. Vali Aydın geçen yıl düzenledikleri kitap okuma kampanyası ile 1 milyon kitabın okunmasını sağladıklarını kaydeden Vali Aydın şunları söyledi: "Eğitim ve eğitimi gerçekleştiren öğretmenler bizim için çok önemli. Nitekim astronomi alanındaki çalışmaları dünyaca bilinen İbrahim Hakkı Hazretleri'ni yetiştiren hocası İsmail Fakirullah'a 'neden eser yazmadın' diye sorduklarında 'Benim en büyük eserim İbrahim Hakkı'dır' diyerek, insanın yetişmesinde eğitimin ve öğretmenin önemini vurgulamıştır. Valilik olarak eğitime büyük önem veriyoruz. Eğitim alanında çok güzel çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Geçen yıl açılan kitap okuma kampanyasında bir milyon kitap okunmuş. Bu yılki hedefimiz 1.5 milyon kitabın okunmasını sağlamak.” dedi.

Dernek başkanı Ekrem Gencer’ ise eğitim ve öğretim yılının başladığı bir dönemde kutlanan dünya öğretmenler günü nedeniyle öğretmenlerle bir araya gelmeyi ve moral vermeyi amaçladıklarını söyledi.

Perde pilav ve diğer yöresel yemeklerin sunulduğu yemeğe Vali Yardımcısı Gürbüz Saltaş, Beyza Eğitim Şirketi AŞ Koordinatörü Paşa Kama, Milli Eğitim Müdürü Dr. Davut Okçu, dernek yöneticileri ve öğretmenler katıldı.

Kaynak: Haber35

1 yorum:

  1. ne kadar güzel 1 milyon kitap okunması :)
    bu arada bende bloguma beklerim gelirsen çok çok sevinirim :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil