25 Aralık 2012

Bir Annenin Göz Yaşartan Mektubu

Yalova'da depremde kaybettiklerimizin anisina yapilan Anit Mezar'a bir anne tarafindan yazilip birakilan mektup :

Deryam'a ;

Seni cok ozledim guzelim. Habersizce gidisin , o gittigin yol senden cok beni yordu. Dediler ki : Simsiyah o uzun saclarin toza tuglaya karismis. O bebek yuzun taninmaz olmus. Yatagindan bile kalkamamissin , uyanamadin mi yoksa ? Bir teslimiyet miydi bu. O gece anneciginle vedalasarak uyumaya gitmistin niye ? Biliyor muydun yavrum , hissettin mi olacaklari. 16 Agustos'ta neler paylasmistik seninle. Ne cok agladik gidenlerimize. Hani cocuklugunun gectigi unutamadigin o ev varya , yikilmadi canim. Hala sapasaglam seni ve abini bekliyor. Sana mezar olan evimiz varya uc duvari varmis. Sana guzel haberlerim yok bebegim. Ceyizlerini hep caldilar.Geri kalani da enkaza karisti gitti. Adini mermer bir sutunda binlerce insanla kaynasmis olarak gormek hosuma gitmiyor. Bu sutunlar keske bir iftihar listesi olsaydi. Senin icin bol bol dua ediyorum. O sevdigin kremali biskuviyi artik yiyemiyorum. Seni cok ozledim bebegim.Sen okumasan da ben yazmaya devam edecegim. Bu sabah saat 04.30'da sana iki mum gonderdim. Karanlikta kaybolma diye ! İcim yaniyor bebegim..

Annen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder