25 Aralık 2012

Senin İçin Yaratılan Melek

Dogacak cocuk dogumdan bir gun once Tanri ile gorusur. Bebek:

- Tanrim dünyaya gidecegim ve orada ne yapacagimi bilmiyorum.

- Ben senin icin bir melek yarattim ve o seninle ilgilenecek.

- Tanrim onlarin dilini bilmiyorum. Onlarla nasil anlasacagim. Nasil iletisim kuracagim.

- Senin icin yarattigim melek, o sana sabirla onlarin dilini ogretecektir.

- Tanrim dunyada duydugum kadariyla cok kotulukler varmis. Onlarla nasil basa cikacagim bilemiyorum.

- Senin icin yarattigim melek, seni cani pahasina kotuluklerden koruyacaktir. Merak etme.

- Tanrim sana tekrar nasil donecegim?

- Senin icin yarattigim melek, bana nasil donecegini sana anlatacaktir.

Derken Melekler gelir ve dunyaya gitme zamaninin geldigini soylerler ve cocugu Tanrinin huzurundan gotururlerken bebek tekrar sorar.

- Tanrim benim icin yarattigin melegin adi ne?

- Adinin onemi yok ama sen ona ANNE diyeceksin.

3 yorum:

  1. Brnimku cok erken gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki cok erken gitti :(

      Sil
    2. Başka meleklerin yanında sizi beklediğine emin olun

      Sil