25 Şubat 2013

Parayı Bulduğum An Alayını

Erdal Demirkıran'dan yine bir şaheser. Daha kitap çıkmadan yayınevinden kitabın haberini almıştım. Editörü bana bu haberi vermişti. Erdal Demirkıran'ın tüm kitaplarını takip ettiğim için belki de bu ayrıcalığı tanımıştı editör bana. Sabırsızlıkla bekledim. Çünkü bu da diğerleri gibi bambaşka bir eser olacağından hiç şüphem yoktu. Ki beklediğim gibi de oldu. Kitabı bir solukta okudum. Valmir'in başına gelenleri okurken sanki güçlü bir akıntıya kapılmış gibi hissediyorsunuz kendinizi.

Kitapta sizi en çok etkileyen şey emin olun ki şu an her ne yapıyorsanız bu kadar küçük düşündüğünüz için basit şeylerle hayatınızı heba ettiğiniz için kendinize kızıyorsunuz. Hiç şüpheniz olmasın, bu sizi kitap bitene kadar gaza getiren bir kitap değil. Belki de hayatınıza yeni bir yön katacak. Kesinlikle okuyun. Pişman olmayacaksınız.

Kitabı indirimli satın almak için Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder