14 Mart 2013

Çekirdek Aile Danışmanlığı ve Terapisi

FUTBOL MAÇI VE AİLE

Gençlerin çoğu; futbol maçına bayılıyor…    Bağımlılar…  

Zamanla yaşları 60’dan aşağı olanları bile etkiliyorlar.

Genç gruptan sayıları epeyce fazla bir de fanatik bir grup var ki işte bunların arasında evliler de var.

Bu evli fanatikler, zamanla eşlerini de etkiliyorlar ve beraber stadyuma gidiyorlar. Küfreden erkek genç ve yetişkin fanatiklerin arasında o genç evli kadınlar da zamanla küfredenler arasına katılıyorlar.

Küfretmek zaten gayri ahlaki, aile de olunca ve karşıt taraftarla bir ters durumda iyi bir tablo olmayacağı kesindir.

Bir de evli ve aile sorumlusu olan genç bir grup daha var. Bu gruptaki gençler de belli bir düzeyde fanatik bir kategori oluşturuyorlar… Bu gençler maça yalnız gidiyorlar, çünkü eşleri futbolla ilgilenmiyorlar…

Ancak bu genç bayanlar; eşlerinin fanatikliklerinden zamanla ihmale uğramışlar… Tartışacak kadar bunalmışlar. Sonunda psikolojik yardım almak üzere bana geldiler(Sayıları çok fazla)…

Bu bayanlar, fanatik kocalarından habersiz geldikleri için sadece “Danışmanlık”aldılar.

İşte onların bazılarının söyledikleri, “Eşimi seviyordum o da beni… Ancak bu zamanla bitme noktasına geldi.”

Ben(Terapist Engin);”Nasıl yani, aile ilişkisi altüst olacak kadar ileri gitti mi? Durum çok mu ciddi?”diye sorduğumda;

Devamını Okumak İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder