29 Kasım 2016

Egonun Marifeti

Egoyla hareket eden, egosal davranan tüm insanlar büyük bir yanılgı içerisindeler. Kendini yüzeysel görenler, salt bir et kemiktenmiş gibi davranan, ruhunun derinliklerine inememiş olanlar gaflet içerisindeler. Düşünerek bulunamaz bazı şeyler. Yargılama ve kıyaslama yaparak, gerçeği görmek mümkün değildir. En büyük gaflet her şeyi olduğu gibi görememekten büyük resme bakamamaktan ileri gelir. Önce insan bir içini görmeli. Özüyle yüzleşmeli. Ben kimim ki onu bunu konuşuyorum. Ahkâm kesiyorum. Haddim olmadan hüküm veriyor ve yargılıyorum diye bir sormalı kendine. Etrafımızda çok böyle düz bakan insan var. Tekâmül etmek için bu dünyadayız. Kimse karşımıza boşu boşuna çıkmıyor. İnsanlara davranış biçimimiz, idrakimizi anlayışımızı sorguluyor. Görebilenler görüyor.

Burcu Adal Köse
Enerji Terapisti
www.burcuadalkose.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder