06 Aralık 2016

Web Site Kampanyası

Sitenizi ücretsiz kuruyoruz. Bu fırsatı kaçırmayın. Sadece domain ve hosting almanız yeterli. Web sitesi olmayan kimse kalmasın. Bilgi ve talep için gencbeyinler@hotmail.com

Bir web sitesi sahibi olmak için neler gerekir?
Bir web sitesine sahip olmak için öncelikle domain ve hosting almanız gerekiyor. Web sitesi için bu şarttır. Domain: site adresidir. Örneğin: www.sizinadiniz.com gibi. Hosting ise sitenizde gördüğünüz dosyaları depoladığımız disk alanıdır. Başka bir deyişle server. Bunları domain/hosting firmalarından temin ederiz. Bunlar temin edildikten sonra site kurulabilir.

Normal şartlarda bir sitenin maliyeti nedir?
Bir sitenin 3 kalem maliyeti vardır.
Domain (site adresi tescili): 10 $
Web Hosting: 39 $
Site kurulum ve tasarımı: 1000 TL (Ortalama bir fiyattır. Siteye göre değişkenlik gösterir.)

Kampanyamız bu noktada devreye giriyor. Domain ve hosting aldıktan sonra sitenizi ücretsiz kuruyoruz. Burda bilmeniz gereken önemli nokta şudur: Domain ve hosting bedelini biz almıyoruz. Bu bedel sizin site adresinizi tescil etmek için yani o adresin telif hakkını alıp kullanabilmeniz için hosting firmalarına ödenen bedeldir. Biz hiçbir ücret almadan sitenizin kurulum ve tasarımını yapıyoruz.

Önemli Not:
Kampanya yeni domain ve hosting alımlarında geçerlidir. Yani daha önceden bir domain almış ya da hali hazırda bir siteniz mevcutsa, ücretsiz site kurulumu yapmıyorum. Bunun sebebi nedir? Ben yaptığım tüm sitelerin domain ve hostingini tek bir firmadan alıyorum. Dolayısıyla tek panelde çalışmış oluyorum. Tek panelden kontol ve takibini sağlamış oluyorum. Her yaptığım site için kişiler bana farklı bir yerden hosting alırsa bu onlarca hatta yüzlerce ayrı panel ve şifre demektir. Bu hem çalışma açısından hem de sitelerin kontrol/takibi açısından zor olacaktır. Ayrıca sizin yukardaki ortalama hosting bedelini ödeyip aldığınız hostingler muhtemelen kotalı olacaktır. Benim aldığım hostinglerin bandwich ve disk alanları sınırsızdır.

Neden ücretsiz site kurulumu yapıyoruz?
Bir sitenin kurulum ve tasarımındaki süre ortalama 2-3 haftayı bulabiliyor. Bunun için çoğu zaman yoğun bir mesai harcıyoruz. Kaliteli bir siteniz olsun istiyorsanız iyi bir emek verilmesi gerekir. Sitenin kurulumundan tutun da içeriğinin oluşturulması ve tasarımına kadar ciddi bir çalışma gerektirir. Bu yüzden bir siteyi yaptırmak size en az 1000 TL'ye malolur. Benim yaptığım sınırlı bir kampanyadır. Amaç reklam ve referanstır. Bu yüzden sitenizi ücretsiz olarak kuruyor ve tasarımını yapıyorum. Beklentim bu vesileyle farklı müşterilere ulaşmaktır. Bu yüzden sitenizi yaptığımda sitenin en altına küçük bir referans linki ekliyorum. Yani site şu kişi tarafından yapılmıştır şeklinde.

Talep ve sorularınız için: gencbeyinler@hotmail.com
(Dilerseniz mail ile telefon bilgisi isteyip irtibat kurabilirsiniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder