19 Ocak 2012

Aptalın tekisin sen!..

Merhaba, incir çekirdeğinin içindeki büyük adam! Ne o, çok mu sinirlendin? E, haklısın senin yerinde ben de olsamsinirlenirdim. İmparatorsun ya, kralsın ya... Dediklerin hemen yapılıyor ya... Etrafında sana 'Büyük adam' diyen milyonların var ya... Kesinlikle haklısın sinirlenmekte! Ben ölsem ruhu duymaz kimsenin, sen öksürsen kıyametler kopar olur olmaz ciğerlerde. Öksürsene bir kere! Hatta sessizce öksür istersen... İkimiz de biliyoruz ki anında bir doktor girecek
odana, memleketin en iyi doktoru... Ya da sessizce 'Acıktım!' de. Derhâl sofralar kurulacak önünde, hem de en Halil'inden, en İbrahim'inden... Ağzını aç, daha kapamadan 'Emredin efendim!' diyecekler. 'Emredin' diyenlerin hepsi sahtekâr; ama sen bunu aslaanlamıyorsun! Dene hadi! Hatta inanmadığın hâlde yanlış birşey söyle bakalım itiraz eden çıkacak mı? Uyan artık! Sana kendini unutturdular. Oysa sen de herkes gibi bir insansın. Başbakan olduktan sonra ne değişti ki? Hâlâ banyoda çok kalıncaparmaklarının ucu buruşmuyor mu? Tırnakların uzamıyor mu, acıkmıyor musun? Ayağın kayınca düşmüyor musun? Sana inanamıyorum; ama sen inanıyorsun! Kendini birşey zannederek, seni alkışlayanların samimi olduklarına inanıyorsun. Hiç düşündün mü peki, kalabalıklarda senin için el çırpanlar, televizyondaki konuşmalarını izlerken de alkışlıyorlar mı?.. Kimsenin umrunda değilsin yalnız adam ve bir şey söyleyeyim mi? Aptalın tekisin sen!..

Sadece Başbakan Okusun s.24 (Erdal Demirkıran)



Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder