19 Ocak 2012

Bafra'da Kitap Okuma Yarışması

Bafra ilçesinde, Atatürk İlköğretim Okulu'nca yürütülen "Türkiye Okuyor, Bafra Okuyor Kampanyası" kapsamında düzenlenecek olan kitap okuma yarışmasına, vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği bildirildi.

Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Şahin Çetin, yaptığı açıklamada, Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ile birlikte hazırladıkları kampanya çerçevesinde ilköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencileri ile veliler arasında düzenleyecekleri ödüllü kitap okuma yarışmasının başvuru süresinin 25 Ocak Çarşamba gününe kadar uzatıldığını belirtti.

Atatürk İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Hasan Bekar ise, yarışmaya katılmak isteyen öğrencilerin Atatürk İlköğretim Okulu'na, velilerin de herhangi bir ilköğretim okuluna başvuru yapabileceklerini aktardı.

Bekar, yarışmada birinci olan öğrenciye dizüstü bilgisayar, ikinci ve üçüncü olan öğrenciye bisiklet, birinci olan veliye yarım altın, ikinci ve üçüncü olan velilere de, çeyrek altın hediye edileceğini kaydetti.

Kaynak: Sondakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder