23 Ocak 2012

Hiçbir zaman önyargılı olmayacağım

İnandığım bütün kutsal değerler adına yemin ederim ki, bildiklerimin, bilmediklerimin yanında okyanustaki damla kadar olduğunu asla unutmayacağım; ancak elimdeki bu damlayı küçümseyip hiç kimsenin umudunu 'Tıbben imkansız!' diyerek de kırmayacağım. Tıbbın âciz kaldığı yerlerde bütün bildiklerimi unutarak,
hastamı en sevdiğim şey kabul edip, zihnimin derinliklerine dalacağım ve bütün sermayem olan o damlanın içine nice okyanuslar sığdıracağım. Hiçbir zaman önyargılı olmayacağım ve bana bir şey anlatanın kimliğiyle, yaşıyla, cinsiyetiyle ilgilenmeden sadece anlattıklarını dinleyeceğim. Meslektaşlarımdan hiçbirinin çalışmalarını kıskançlık yaparak hafife alıp şevkini kırmayacağım ve hatta ona destek olmak için gereken her şeyi hakkıyla yapacağım... Bütün adanmışlığımla hocalarımın ve tüm insanlığın önünde tekrar yemin ediyorum ki hayatım boyunca sadece hastalıklara çare bulmak ve yaptığım işi en iyi yapıp dünyanın en iyi doktorlarından biri olarak anılmak için çalışacağım. Mesleğimin kutsiyetine o kadar çok inanıyorum ki öldükten sonra bile hizmet edebilmek için bedenimi insanlık alemine hediye ediyorum.

Sadece Başbakan Okusun s.544 (Erdal Demirkıran)



Kitabı İndirimli Satın Almak İçinTıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder