02 Şubat 2012

Didim’de Kitap Okuma Kampanyasına İlgi Büyüyor

Didim Belediyesi, Didim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Didim Kent Konseyi iş birliğiyle ilki geçen yıl başlatılan ve bu yıl ikincisi düzenlenen “Oku ki geliş; Anla ki değiş” okuma kampanyasına bu yıl 206 öğrencinin katıldığını bildirildi.

Bu yıl ikincisi düzenlenen “Oku ki geliş; Anla ki değiş” okuma kampanyasıyla ilgili bilgiler veren Didim Kent Konseyi Başkanı Osman Ayyıldız Didim Belediyesi ile Didim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün kampanyaya destek olduğunu ve
kampanyaya ikinci yılında 206 öğrencinin katıldığını söyledi. Ayyıldız “Hedefimiz düzenlenen bu yarışmayla öğrencilerimize kitap okuma alışkanlığı kazandırmaktı ve bunu da başardığımıza inanıyoruz. Bu kampanya kapsamında verilen ödüllerde öğrencileri teşvik ediyor.”dedi. Yazın 2 aylık sürede gerçekleşen kampanyada bir öğrencinin ortalama 20 kitap okuduğunu belirten Ayyıldız “Bu kampanyaya bu yıl da köylerimizi de dahil ettik. Bu yıl dereceye giren 12 öğrencimizden 4’ü Yalıköy İlköğretim okulundan çıktı bu da bizi memnun etti.”dedi.

KAMPANYA HERKESE AÇIK

Kampanyayı sadece öğrencilere yönelik olmaktan çıkarıp, kampanyayı herkese dahil etmek için “Didim okuyor” adı altında bir site kurduklarını da belirten Ayyıldız “Bu çalışma sadece öğrenciler için değil herkese yönelik bir çalışma; bu siteye girenler kayıt altına alınıyor. Oluşturduğumuz “Didim okuyor” adlı sitede verilerle ne kadar kayıt alındığını görüyoruz. Şu ana kadar 2300 kişi buraya kayıt olmuş; amacımız ise Didim’in yarısını bu siteye kayıt ettirmek ve bu sayede okuma oranını arttırmak istiyoruz. Elde edilen bu verilerin önümüzdeki süreçte ulusal basında da yer alacağını düşünüyorum.”diye konuştu.

Kaynak: Haberciniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder