07 Mart 2012

Karakapı'da Kitap Okuma Kampanyası

Altunhisar İlçesine bağlı Karakapı Beldesinde, iki ilköğretim okulunda "Karakapı okuyor" adlı okuma kampanyası başlatıldı.

Karakapı İlköğretim Okulu ve Karakapı Durmuş Balarban İlköğretim Okulunda başlatılan kampanya, şiir dinletisi programı ile başlatıldı.

Törene, Altunhisar İlçe Milli Eğitim Müdürü İsrafil Erbay, Karakapı Belediye Başkanı Osman Daysal, Türk Eğitim-Sen Niğde Şube Başkanı İhsan Uğraş, Eğitim Bir-Sen Altunhisar Temsilcisi Yasin Şanlıtürk, öğretmenleri, okul müdürleri ve vatandaşlar katıldı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü İsrafil Erbay, Karakapı Beldesinde ortaöğretime devam konusunda istenilen düzeyde olmadıklarını bu kampanya ile velilerde ve öğrencilerde bir bilinç oluşturmayı hedeflediklerini belirtti.

Karakapı Durmuş Balarban İlköğretim Okulu Müdürü Gökhan Balcı ise beldenin okur yazar oranını geliştirerek, okulun belde için bir eğitim kampüsü olmasını ve Ocak- Haziran ayları arasında Karakapı halkına en az 5 bin kitap okutmayı hedeflediklerini söyledi.

Kampanyanın sloganı ise "Sen okursan Karakapı değişir, sen okursan Türkiye değişir" olarak belirlendi.

Kaynak: Haberler. com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder