17 Nisan 2012

Pursaklar'da Kitap Okuma Yarışmasına Büyük İlgi

Pursaklar Belediyesi ile Pursaklar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün birlikte düzenlediği '3. Kitap Okuma Kampanyası' tamamlandı. Kitap okuyan 7 bin kişi derece için sınava girdi. Öğrenciler ve veliler kitap okuma alışkanlığı kazanmak için 10'ar kitap okudu.

Pursaklar Belediye Başkanı Selçuk Çetin, eğitime verdikleri desteğin süreceğine dikkat çekerek, "Öğrencilerimize ve velilere okuttuğumuz kitaplarla Türkçemizi doğru, güzel ve etkili kullanma becerisi kazandırıyoruz. Onların gelişimini, bilgili olmasını sağlayarak, vatana ve millete faydalı, okuyan bir nesil yetiştiriyoruz." dedi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ertuğrul da veliler ve öğrencilere birlikte kitap okuma alışkanlığı kazandırdıklarını belirtti. Ertuğrul, Pursaklar'da bu yıl üçüncüsü düzenlenen 'Kitap Okuma Kampanyası'nın çok verimli geçtiğini söyledi.

Kitap okuma kampanyası sınavı Pursaklar genelindeki ilköğretim ve ortaöğretim okullarında yaklaşık 7 bin kişinin katılımıyla gerçekleştirildi. İlköğretim 1. Kademe, İlköğretim 2. Kademe, Ortaöğretim ve Halk Kategorisi'nde yarışmaya katılan adaylar, okudukları kitaplardan çoktan seçmeli sınava tabi tutuldu. Her kategoride 10 adet kitabın okunduğu yarışmada, toplam 70 bin kitap okundu. Yarışmada dereceye girenlerin ödülleri, düzenlenecek ödül töreni ile sahiplerine verilecek.

Kaynak: Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder