25 Mayıs 2012

Sevgi Yolu'nda Okuma Kapmanyası

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Benchmarking çalışmaları kapsamında kitap okuma etkinliği düzenledi. Sevgi Yolu üzerinde düzenlenen okuma kampanyasının süre ile devam edeceği, kampanya süresince 700 öğrencinin kitap okumasının sağlanacağı bildirildi.

Kütahya’da Cumhuriyet Caddesi Sevgi Yolu üzerinde İl Milli Eğitim Müdürlüğünce kitap okuma kampanyası düzenlendi. Okuma kampanyası hakkında bilgi veren İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, 10 gün sürecek olan kampanya kapsamında yaklaşık 700 öğrencinin kitap okumasının hedeflendiğini bildirdi. İl Milli Eğitim Müdürü Esen, “Benchmarking çalışmaları kapsamında 21 Mayıs-1 Haziran tarihleri arasında her gün 70 öğrenci olmak üzere toplam 700 öğrencinin katılımıyla Sevgi Yolunda okumanın önemine dikkat çekmek amacıyla “Kitap Okuma Etkinliği”ni başlatmış bulunmaktayız” dedi.

Sevgi Yolu üzerinde başlatılan kitap okuma etkinliğine İl Müftüsü Mustafa Üskülüplü de katılarak kitap dağıtımı yaparken etkinliğe İl Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürleri, okuma etkinliği için belirlenen okulların öğrencileri ve öğretmenleri katıldı. Etkinlikte Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen de öğrencilerle birlikte banklara oturup kitap okuyarak katıldı.

Sevgi Yolu'nda başlatılan okuma etkinliğinin 1 Hazirana kadar her gün saat 12.00 ile 12.20 arasında yapılacağı bildirildi.

Kaynak: Haberfx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder