01 Haziran 2012

“kitaplar Sessiz Öğretmenlerdir” Okuma Yarışması Sonuçlandı

Oltu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü kapsamında hazırlanan ‘Kitaplar Sessiz Öğretmenlerdir’ projesi kitap okuma yarışması sonuçlandı.

Toplam 113 öğrencinin katıldığı yarışma Oltu Anadolu Lisesinde gerçekleştirildi. İlköğretim 1., 2. Kademe ve orta öğretim düzeyinde yapılan sınav sonuçlarına göre; İlköğretim 1. Kademede Yasin Haşimoğlu İlköğretim Okulundan Amine Evra Koçak aldığı 63 puanla birinci, 25 Mart İ.Ö.Okulundan Rümeysa Şimşek 59 puanla ikinci, Mehmet Akif Ersoy İ.Ö.Okulundan Ahmet Eren Yüce 57 puanla üçüncü oldu.

İlköğretim 2. kademede ise Karabekir İ.Ö.Okulundan Mustafa Aras 53 puanla birinci, Şehitler YİBO’dan Nurcan OKCİN 52 puanla ikinci, Yasin Haşimoğlu İ.Ö.Okulundan M. Berkay Erdoğan ise 51 puanla üçüncü yine Orta öğretim kademesinde ise Oltu Anadolu İmam Hatip Lisesinden Veysel Çolak 66 puanla birinci, Anadolu Öğretmen Lisesinden Münire Ağırman aldığı 61 puanla ikinci, Anadolu Öğretmen Lisesinden İrem Yarar 56 puanla üçüncü oldu.

Yarışma sonunda ödül olarak birincilere birer laptop, ikincilere Netbook üçüncülere ise birer dijital fotoğraf makinası verildi.

Kaynak: Haberfx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder