16 Temmuz 2012

“Kızım Bol Bol Kitap Oku” Yazıp Ölüm Uykusuna Yattı

HaberYurdum: Adana’da tartıştığı eşinin ailesinin yanına gitmesi üzerine intihar eden adamın cesedi, 3 gün sonra annesi tarafından bulundu. Adam intihar etmeden önce yazdığı mektupta, “Kızım, herkes bir gün ölecek. Bolca kitap oku. İnşallah bir gün üniversiteli olursun” dedi.

Olay, merkez Çukurova ilçesine bağlı Toros Mahallesi 78155 Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, cuma günü eşi Eren P (49) ile tartışan E.P (38) kızını da yanına alarak ailesinin evine gitti. Bunun üzerine bunalıma giren Eren P, eve kapandı. Bir mektup yazan Eren P. banyoda tüpü açarak intihar etti. Annesi Ş.P 2 gün boyunca oğlunun yanına geldi. Ancak kapıyı açmayınca sinirlidir deyip geri eve döndü. Akşam saatlerinde tekrar eve gelen Ş.P, oğlunun kapıyı açmaması üzerine çilingir çağırarak kapıyı açtırdı. Kapının açılması ile yayılan kokudan içeri giremeyen Ş.P, durumu 112 Acil Servise ve polise bildirdi. Olay yerine gelen ekipler banyoda Eren P'nin cansız bedeni ile karşılaştı. Yanına aldığı yastığa yatarak hayatına son veren Eren P, bıraktığı mektupta ise şunları söyledi:

“Ya çöz, ya böl. Her şey insanlar için. E. ölümümün seninle ilgisi yok. Her şeyi ben planladım. Ben yaptım. Ben başlattım. Ben bitiriyorum. Kızım, herkes bir gün ölecek. Bolca kitap oku. İnşallah bir gün üniversiteli olursun. Sizleri çok seviyorum”.

Cumhuriyet Savcısının yaptığı incelemenin ardından Eren P'nin cenazesi Adana Adli Tıp Kurumu’na kaldırıldı.

Kaynak: Haber Yurdum

1 yorum:

  1. Allah rahmet eder inşaallah.
    İntihar hikayelerinin ibretlik yönü o kadar çoktur ki, rahmetlinin kızına ettiği vasiyetin ibretine sıra gelmez.( bence )

    YanıtlaSil