18 Ağustos 2012

Acıpayam Belediyesi'nin 'Kitap Okuma Çadırı' Etkinliği Sona Erdi

Acıpayam Belediyesi'nin düzenlediği yaz dönemi Kitap Okuma Çadırı etkinliği sona erdi. Eski Cumhuriyet İlköğretim Okulu bahçesinde Atatürk İlköğretim Okulu sınıf öğretmenleri Kadir Can ve Mehmet Arman, Cumhuriyet İlköğretim Okulu sınıf öğretmenleri İsmail Saraçoğlu ve Cemalettin Yıldız, Osman Manisalı İlköğretim Okulu sınıf öğretmenleri M.Ali Sökel ve Şaban Kaymak ile ilköğretim birinci kademe öğrencilerinin de katıldığı etkinliğin kapanışı dolayısıyla ödül töreni düzenlendi.

Ramazan ayı boyunca hafta içi her gün 10.00-12.00 saatleri arasında kıl çadırda kitap okuyan 70 öğrenci, Acıpayam Belediye Başkanı Hulusi Şevkan tarafından katılım belgesi ve hatıra defteri verilerek ödüllendirildi. Başkan Şevkan, yaptığı açıklamada, "Okuyan Bir Acıpayam sloganıyla başlattığımız bu proje, ilerleyen dönemlerde artarak devam edecektir. Bir ay boyunca buraya kitap okumaya gelen öğrencilerimize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum." dedi. Bir ay boyunca öğrencilerin kitap okuma alışkanlığı kazanmasında katkıda bulunan öğretmenlere de teşekkürlerini ileten Şevkan, kampanya sorumlusu öğretmen Kadir Can'a plaket verdi. Yine yurtdışında eğitim gören ve tatil için ilçeye gelip etkinliğe katılan öğrencilere de katılım belgesi ve hatıra defteri verildi. Tören, hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Kaynak: Haberimport

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder