19 Kasım 2012

Yetenek diye birşey var mı yok mu?

Yetenek diye birşey yoktur diyor Erdal Demirkıran. Eğer yetenek diye birşey olsaydı Edison ampülü icat etmek için o kadar uğraşmaz ilk denemeden bulurdu. Graham Bell telefonu içat etmek için yıllarca uğraşmazdı. Hemen konuyu kendime yorumluyorum. İyi bir yazar olmak istemişimdir hep. Geçen haftalardan birinde iyi bir tarihçi eğitimci bir hocama yazdığım bir hikayeyi okutmuş ve şu soruyu sormuştum: Hocam sizce ben yazmalı mıyım? Evet kesinlikle yazmalısın sende bu konuda yetenek var demişti. Ayrıca yazmak yetenek işidir derler hep. Ama Demirkıran'ın dediği gibi yetenek diye birşey de yoksa, yazarlık da öğrenilebilir vesselam. Çıkamadım işin içinden :) ben de onların yalancısıyım.

2 yorum:

  1. Icinden geliyorsa yaz bir cok yetenek ustune gidip calistikca ortaya cikar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ınsanın ıcınde butun dunyadakı gordugunuz yetenekler vardır sen ıstedıgını alır gelıstırrısın ve herkes sende o konuda yetenek olduğunu söylerler oyle bır sey yok sen ıstesen aynı anda hem buyuk bır yazar hemde buyuk bır ressam veya buyuk bır fızıkcı olabılırsın cunku hepsı ıcınde vardır ıstedıgını gelırtırırsın ama mıllet buna yetenek dıyıp yada bu adam zekıdır dıyıp bahane uyduruyorlar yetenekte bu bahaneden dolayı çıkmıştır...

    YanıtlaSil