27 Şubat 2013

Vay anasını, Şimdi ne olacak?

Aradan yıllar geçti. Şimdi Türkiye'de yaşamayı ben de öğrendim. İsveç'te yaşayan bir arkadaşım bize gelmişti. Bilgisayarda birşeyler yapıyorduk, o an elektrikler kesildi. Arkadaşım panikleyip birden masanın altına girdi. Ben eğilip onun bembeyaz olan yüzüne bakıp ne yaptığını sorduğumda benim de masanın altına girmemi söyledi ve benim soğuk kanlı oluşuma hayret etti. 'Adama bak, deprem olacak onun hiç umurunda değil' dedi. Meğer onların ülkesinde elektrik sadece deprem ve savaş durumlarında kesilirmiş. Neyse ki ben ona durumu anlatınca rahatladı. Elektrik bu. Kul yapımı. Kesilir de gelir de. Neyse biraz sonra elektrik geldi ama bizim bilgisayar çalışmadı.
Voltaj yüksek geldiği için bilgisayar yandı. Arkadaşım bana saçma sapan bir soru daha sordu: "Şimdi ne olacak?" Cevap verdim: "Yenisini alacağız." İnanmadı bana. Onların yaşadığı ülkede haber verilmeden böyle bir şey olduğunda, şahısların zararını devlet karşılıyormuş. Daha neler! :)


Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım s.292 (Erdal Demirkıran)

Bu kitabı indirimli satın almak için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder