07 Temmuz 2013

En çok kitap okuyan öğrencilere Çanakkale gezi ödülü

Bursa İznik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırmak için uyguladığı yöntem sonunda başarılı öğrencileri Çanakkale gezisi ile ödüllendirdi.

'Kitap Okuma Alışkanlığı Kazandırma' isimli proje kapsamında kitap okuyan öğrenciler Çanakkale gezisiyle ödüllendirildi. 2012-2013 Eğitim Öğretim yılının 2. dönem başından itibaren uygulanan projede öğrencilerden kitap okumaları istendi. Öğrencilere okudukları kitaplarla ilgili sorular soruldu. Yapılan değerlendirmeler neticesinde okullarında dereceye giren öğrenciler Çanakkale gezisiyle ödüllendirildi. Geziye İznik'te bulunan okullarda eğitim gören toplam 60 öğrenci katıldı.

Kitap okumanın önemine vurgu yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Öztürkçü, “Kitap okuyan öğrenciler okumayan öğrencilere göre daha başarılı oluyor. Uygulama süresince öğrencilerimiz bol bol kitap okudu. Daha sonra hep birlikte Çanakkale’yi gezme fırsatı buldu. Projemizle bir taşta iki kuş vurmuş olduk. Öğrencilerimiz hem kitap okuma alışkanlığı kazandı, hem de Çanakkale gezisiyle ülkemizin önemli bir bölgesini gezme fırsatı buldu.” şeklinde konuştu.

Kaynak: Pirsus Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder