31 Ekim 2013

NLP'yi kitaplardan öğrenebilir miyiz?

Kitaplardan öğrenilebilir. Bu işi hızlandırır, kolaylaştırır, bir fikir verir. Bununla beraber birçok teknik yaşanmaya yönelik olduğu için size birilerinin birebir birşey uyguluyor olması lazım. NLP'nin en önemli konularından bir tanesi hipnotik dil kullanma, hipnozdur. Dolayısıyla hipnoz öyle kendi kendinize kolaylıkla öğrenilecek birşey değildir. Hipnotik dil kullanma oldukça uzmanlık gerektiren içinde uzmanlık barındıran bir konu. Ben size şöyle söyleyeyim, ben neredeyse 7 yıldır bu işin içindeyim. 7 yıldır sürekli NLP ile ilgiliyim. Hala öğreniyorum. Hala farkındalığım artıyor ve bir kerede aldım öğrendim diye birşey söz konusu değil. NLP'nin çeşitli kitapları var. Hem yabancı dilden Türkçe'ye çevrilmiş kitaplar bulabilirsiniz, hem Türkçe de bu konuda oldukça katkıları olan yazarlar var.

Banu Gökçül / NLP Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder