28 Ocak 2015

Bütün Suç Senin


Şimdiye kadar anlattıklarımın ve bundan sonra anlatacaklarımın sebebinin erkekler olduğu siyasetini, ataerkil üstünlükler nedeniyle ortaya çıkan güç dağılımının kadını geri ittiği polemiğini ya da buna benzer doğruların tamamını devre dışı bırakarak sadece seninle ilgileniyorum zira bu tarz şikâyetleri ancak ergen yazarlar, acemi filozoflar, iş bilmez sosyologlar yapar! Öyleyse onlar işine baksın, biz de seni kurtarmaya...

Dikkatli bakarsan bütün suçun sende olduğunu dakikada anlarsın; sen bu oyuna teslim olup kendini bırakansın. Evet, sadece seni suçluyorum, yalnızca sana kızıyorum çünkü senden daha kabahatlisini göremiyorum! Şimdi yanına geçip de olanlara küfretmem hiçbir işimize yaramaz. Gerçekçi ol hadi; sen kendine gelmediğin, acziyetini sorgulamadığın müddetçe seyirci kalmanın ötesine asla geçemeyeceksin. O hâlde baştan anlaşalım; sözlerim ağır geldiğinde bana kızmak, her zamanki gibi küfretmek, kahretmek, geri çekilmek yerine; kendini bir daha sorgula, üç daha tokatla ve öyle gel yanıma zira bu iş bugün bitecek, başka da yolu yok bunun!

Bütün Kadınlar Aptal "Sen Hariç" (Erdal Demirkıran)

Satın Al

Satın Al

Bütün Kadınlar Aptal (Sen Hariç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder