31 Ağustos 2015

Örnek Olay

Danışanlarımdan birisi bana aynen şu cümleyi kurdu:

- Hocam, 3 yıllık evliyim. İlk gece eşimden bir koku geldi ve ben o andan itibaren bittim. 3 yıldır karıma karşı hiçbir şey hissedemiyorum. Şimdi kilo da aldı, iyice soğudum...

Sordum:

- Hiç bu konuyu ona anlattın mı?

- Yok, kırmak istemedim.

dedi. Ne kadar salakça değil mi? Kırmak istemiyor ve onu yalnızlığa mahkûm ediyor...

Not: Bu vakada kadının kilo alması kocasının halt etmesidir. Onunla cinsellik yaşayamadığı için derin bir işe yaramama hissi oluşacaktır bünyede ve bu ister istemez metabolizmayı rencide edecektir.

Emin olun, tam tersi olsaydı karısı ona bir şans daha verirdi ama erkekler alternatifleri değerlendirmeyi kısa yol sayar ve bunu tercih ederler.

Erkek fırsatçıdır: Çocuğu olmayan evli çiftlerde sorun erkekteyse kadın bırakıp da gitmez kocasını ama tam tersiyse erkek dakka durmaz, çocuğu bahane ederek eline geçen bu ikinci kadın fırsatını asla kaçınmaz.

Bütün Kadınlar Aptal Sen Hariç (Erdal Demirkıran) s.347

 https://netlioo.com/r/gdieg 

 https://netlioo.com/r/gdieg

Not: Kitabı bu linkten %24 İndirimli Satın Alabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder