31 Ağustos 2015

Aşk Zırvası

İnsanları âşık edebilmek ya da aşk kavramına inandırabilmek İçin gece gündüz çalışan türlü çeşit fırıldaklar, dekler dolaplar çeviren bir güruh var özellikle de Türkiye'de. Buna bir de dinî boyut katıp mesela 'Leyla'dan geçerek Mevlâ'ya ulaşmak' safsatasıyla insanları kandırmaya devam ediyorlar da kimsenin gıkı çıkmıyor. Oysa ben buna 'haaşa' demek zorundayım zira Leyla, eğer Mecnun sağlıklı bir adamsa onu erekte eder ve ereksiyon da aklı başındaki her erkeği sadece yatağa götürür.

Kaldı ki dünyevi ilişkilerdeki sevme, sevilme durumlarına uhrevi boyut kazandırmak moda mıdır bilmiyorum ki insanlar bazen birbirlerine,

- Seni Allah rızası için seviyorum.

falan diyorlar. Bu ne demek, cidden bilmiyorum?! 'Yaradılanı severim, yaradandan ötürü.' dizelerine vurgu yapıyorsa bunu söyleyen, o zaman bu tüm zamanların en büyük aşağılama cümlesidir zira ben böceği de Allah’ın rızası için seviyorum, sineği de, seni de. E, ne oldu şimdi?

Kadın erkek cümle insanat sorar: Allah her yerde Sayın Demirkıran, ne demek istiyorsunuz?

Demirkıran cevap verir: Kardeşim, siz manyak mısınız? Bu yüzden değil midir sevgililerin birbirine ‘Sana tapıyorum...' ya da 'Sensiz cennet sürgündür...' veya  ‘Cennete değişmem saçının teline...' diyerek saçmalamaları. Hanımlar beyler, burası dünya ve siz insansınız, akıllı olun artık!

Bütün Kadınlar Aptal Sen Hariç (Erdal Demirkıran) s.351

 https://netlioo.com/r/gdieg 

 https://netlioo.com/r/gdieg

Not: Kitabı bu linkten %24 İndirimli Satın Alabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder