25 Ekim 2016

Aynadaki Siz ile yüzleşmek ister misiniz?

http://www.kitapyurdu.com/kitap/aynadaki-ben/406176.html&manufacturer_id=191819
2012 de başlayan yoğun düşüncelerimin beni rahatsiz etmesiyle başladı bu farkındalık süreci. Hiç bir sekilde anda kalamıyor oluşum beni had safhada rahatsız etmeye başladı. Ya sürekli geçmişi irdeliyor ya da geleceğe takılıyordum. Bu düşünce bombardimani beni ruhsal olarak özümü, iç benliğimi bulmaya itti. Zihnimin dinginliğe ihtiyacı vardı. Zihnim sessizleştiği takdirde bedenimde hissettiğim ağrılar geçecekti. Biliyor ve hissediyordum beden zihni, zihinde beyni etkiliyordu.. Et ve tırnak gibiydiler. Farkettiğim şey bu bir kundalini uyanışıydı. Çakralarımi hissetmeye başlamıştim. Ancak dengelenmeleri için birsey yapmaliydim. Bu süreçte yoğun ve sık aralıklarla meditasyon yapmaya başladım. Hem farkindalik meditasyonu hem de çakra meditasyonu yapıyordum. Hala da devam ediyorum. Beslenme alışkanliklarimi da değiştirdim. Çunku herşey herseyi tetikliyordu. Yada düzelmesine yardimci oluyordu bazı şeyleri. Deeksha ile tanıştim sonra. Ve oneness blessing denilen enerji transferini ögrendim. Bu harika bir ilahi aktarimdi. Şimdi zihnimin dinginliğini elde ettiğim için Yüce yaradan a çok tesekkur ediyorum. AYNADAKİ BEN yasadigim zihinsel süreçleri, beden zihin farkindaligini ifade ettigim bir kitaptir. Egoyu zihin olarak tanimladigim kitabimda kendimi ve dolayısiyla insanlari daha iyi tanima firsati yakaladim.Ruhsal bir yolculuğun farkettirdikleridir Aynadaki Ben. Herkesin kendisinden çokça şey bulabilecegi belki de kendi yansimasini aynada fark etmesini saglayacak. Aynadaki Siz ile yüzleşmek ister misiniz?

Aynadaki Ben (Burcu Adal Köse)


http://www.kitapyurdu.com/kitap/aynadaki-ben/406176.html&manufacturer_id=191819

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder