12 Kasım 2016

Herkes Bir Başka Yaşar Sevdayı İçinde

Yüreğimi dinliyorum usulca elim dindeyken
Sesin çınlıyor kulaklarımda
Uzaklıkları unutup koca bir şehri ıskalayarak
Koşuyorum mevsimlerin ortasına
Adı bahar olan gülüşlerimi yaslıyorum yüzüne
Umut doluyor birdenbire odamın içi
Gülümsemelerinin şavkı yansıyor
Dinle diyorum, dinle
Bu seslenişim sadece sana ve yüreğine...

Bir düşüm var
Sevmeye hazır sevilmeye muhtaç
Onu anlatmak istiyorum gözlerine dolarak
Işıklan kapat,
Dudaklarınla dokun uçsuz bucaksız aşka
Geceyi çek üstüne kelimelerin nabzını tutarak
Birazdan tanıklığını yapacak yıldızlar
Saatler rehin alınacak başucumdaki masumiyetten
Alacakaranlığıma bir damla yaş süzülüp
Sevdamın tortusu olacak dudaklarımda
Ağladıkça güzelleşecek özlem.

Yanıma gel,
Usul usul oku bakışlanma bulaşan kelimeleri
Akreple yelkovan kucaklaştığında
Gökyüzüne çoban ateşleri yak.
Gizlendiğimiz zamanın dehlizlerinde kaybolalım
Gecenin esmer teni sevişmelerin kimliği olsun
Giyin gözlerimi
Seyret kalbime gizlediğim büyüleri
Yıka ellerini sevgimle
Papatyalar açsın parmaklarında
Seviyor, sevmiyor ne fark eder
Yitik güneşlere inat
Ay daima kollannda....

Yüreğine bakıyorum usulca elin elimdeyken
Kayan bir yıldız gibi parlıyor emanetim.

Zeynep Nilgün GÖKÇEÖZ
Mevsimler Dergisi'nden Alınmıştır.
www.mevsimler.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder